Monday, February 13, 2012

depressed



eh kau ni BODOH laa...

memang la kau tu sistematik
terus lap meja makan
walaupun orang baru jilat jari habis melantak

tapi kalau sampai tahap buang plastik berisi makanan tu
kira bodoh la kan

takkan lah orang sengaja tinggalkan makanan camtu je kan
lain lah kalau plastik tu kosong penuh sampah..

nak marah, tak faham bahasa
aku mampu tulis blog je la



aku.yang.marah.tapi.da.surut.lepas.tulis.post.ini


eh mardiyah
kenapa awak marah-marah ni..?
tak elok tau
itu perangai syaitan

bila duduk diam-diam,baru terfikir.
kenapa hari ini asyik marah-marah ea?

tengah hari pergi pejabat pos
kena beratur panjang
rasa marah kat orang ramai tu
"kenapa lah hari ni juga dorang nak datang sini?"

petang, masa nak setelkan carer tu,
rasa marah dekat Dr yang selalu tak free bila kami free
rasa bengang dengan kawan2,
call sampai 6-7 kali pun tak angkat2
sms lagi la tak jawab2
"tolong la weyyyy!"

malam pun rasa marah juga
sebabnya..... hmm malas nak cakap

kesimpulannya,
i was depressed one whole day!




"hajar, saya marah ni. rasa sedih laaaa.."

"madi, kenapa? cuba awak cerita.."

"longcase saya hancusss! mungkin sebab tu saya bad mood hari ni"

"dapat case apa?"

"MDD"

"hahaha, biase la tu. sy pun lepas clerk MDD, terus berjangkit depression tu"

"hahahahaaa. betul betul betul!"




awak buat saya happy balik
thanx hajar sebab jadi pendengar setia saya

da tak depressed lagi.
malam ni nak tidur puas-puas
dan lupakan kisah hari ini