Wednesday, October 31, 2012

I am a VIP


bila hujan turun... seperti sekarang
mengingatkan aku pada malam itu

[Big Bang Alive Tour Concert in KL]


hujan turun tanpa henti
baju plastik hujan dikongsi bersama teman
kami kebasahan..sejuk!
tapi dalam hati berdebar.. panas!
sebab oppa saya hanya beberapa meter jauhnya





malas nak bawa dslr.
sebab saya tahu gambar official lagi cantik.
dan saya percaya melihat dengan mata hati lebih bermakna
dan saya tidak mahu melepaskan detik-detik itu


saya akan ingat sampai bila-bila
terutama bila hujan turun... seperti sekarang



awan gelap yang mengendong air



lautan mahkota kuning. (baca sea of yellow CROWNs)



Aku cinta padamu
aku cinta kepadamu
akuakuakuakuakuaku cinta padamu
aaaaaaaaaaku cinta padamu

{by: taeyang}


it sounds soooo sweeeeet when a korean said that.



proud to be a V.I.P.




p/s:

#1
saya suka bila konsert ni bermula 8pm,
saya rasa YG hormat pada masyarakat Islam. (i think so!)
oleh itu, jangan jadikan konsert ini alasan untuk kita ponteng solat.


#2
BigBang is totally going worldwide!
even the way they speak in English,
(if u close your eyes)
it sounds soooo hiphop-ed like a black people style.
why oh why???!!
well, thats a good thing right..
their pronunciation is improving.

oi mek, bakpo spiking ore putih pulop ni?




yes. i'm so stupid in love!




everlasting Haru Haru



menjerit sampai sakit tekak
seronok terkinja-kinja dalam hujan :)