Saturday, April 20, 2013

عمري أربعة و عشرون

 
 
baru habis theory payperrr
break kejap hela nafas.. menanti khamis depan
 
 
i am officially 24 years plus 3 days.


sepanjang 5 tahun ni celebrate birthday masa exam week.
sumpah kurang happy sebab stress melampau


kali ni lain.gembira sangat!
mungkin ada sahabat-sahabat
yang berkongsi emosi dan saling membakar semangat.
 
 
its a blessing to have family and friends
who think of you, even for minutes in their life.
the prayers are so precious...
and i ask Allah for the same thing goes to each of you.
 
 
 
thank Angah for the lovely rainbow in jar.
nomu yeoppoyo!!
 
 
ummi's mee rebus!
the best chef in the world.
 
yang aku musykil, kenapalah 'kuah' tak tumpah ke 'nasi' yek?
 

 
kawan kasi tabung. saja nak suruh aku jimat duit la ni.
katanya aku ni pemboros! haha *sengih kambing*
oleh sebab gambar tabung ni lawa, aku jadi semangat nak sahut cabaran hang.
 
sila gigih kumpul duit k kalau hang nak pi londong
 
 
 
chocolate is an ecstasy.
yeah, i love ecstasy. eh!
bila hantu coklat dapat ini, terus jadi euphoria.. :)
 
 
 
 
dari sahabat untuk sahabat :)
velvet sedap! terima kasih. sayang ketat-ketat <3 p="">
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
aku tidak meminta padaNya dipanjangkan umur,
kerana aku takut aku akan leka dengan dunia.