Saturday, November 26, 2011

bestfriends :)


i was damn exhausted..
dua hari keluar balik tengah malam


...tapi berbaloi-baloi!


rasa bersalah sangat sebab banyak beli baju hahhahaaaha
its year end sale, girl!!
rasa nak kasi free kick pada diri sendiri




semalam pbl dengan dr.W yang amat comel lagi hebat
the best part is dapat tengok dia ketawa mengekek-ngekek sepanjang pbl
hellooowww! siapa tak terkesima bila jumpa dr yang setiap masa masam,
tiba-tiba time pbl ketawa sampai muka merah~
awwwwww...


sekarang ni musim kawin ke?
semua orang cakap pasal kawin.
ada forum pasal nikah, gosip2 cinta, ada kursus kawin,kawan nak kawin
semalam tengok Breaking Dawn pun pasal kawin!!
buat aku betul-betul tertekan sebab aku tak ada perasaan nak kawin dan tak nak kawin.


aku happy dengan hidup sekarang
tak ada komitmen.go out with best gilrfriends yang sebulu.
sorry i'm not ready for a new relationship yet~
let the time decides...

aku tak mahu ada cinta lain selain cinta pada suami kerana
aku inginkan suami yang memiliki cinta pertamanya iaitu aku.
please respect this.






it is a precious 5year-friendship for me.

i love you :)