Monday, December 5, 2011

ai het yu




banyak benda nak cerita... tapi malas!


dah seminggu jatuh sakit
alhamdulillah.
mungkin ini adalah kafarah buat aku


2 hari berjemur kat tengah panas
mujur sakit tak bertambah teruk
moga banyak la vitamin D aku dapat serap.


dia cakap aku fotogenik.
tiba-tiba aku malu. sangat sangat sangat.
dia ikhlas ke...atau nak tegur aku
tengok! kan aku da fikir macam-macam


huhuuuu..


da nak habis posting ophthal
tapi aku still terumbang-ambing
tadi tengok sepasang fundus yang ada glaucoma
present kat dr, cakap ada high cupdiscratio
pastu dr senyum-senyum lalu suruh aku tengok gambar fundus


to be continued... jeng jeng jeng


















...sambung sini


lalu tengoklah aku gambar whole fundus itu
rupa-rupanya macam-macam ada!
dot blot H, splinter H, drusen, CRVO, high CDR, tortuous vessels.


ooww em jayyy~
aku terus rasa semput dan tak bertenaga
KENAPA AKU TAK BOLEH DETECT BENDA ALAH TU SEMUA??????




arrrgggggg


oftal, ai het yu