Friday, December 23, 2011

tompok peta?


thats it!
da capai tahap maksima kesabaran aku

aku ni bukanlah seorang yang super perfectionist. no no no
aku tak kisah samada kamu tu pembersih ke pengotor ke apa ke
tapi kalau benda yang dikongsi bersama tak terjaga, kotor,
bisa buat aku yang PEMBERSIH ni naek hangin tau nggak!

nak kata aku salu cuci, ye juga
nak kata ada weekly rooster, langsung tak jalan
nak kata kamu tu buta, mata terang benderang lagi
nak kata aku jahat, memang pun sebab aku sengaja tak cuci seminggu.
nak tengok tercuci tak ia dengan sendirinya...

and...amazingly ia tak tercuci
dan makin bertambah tompok peta dunia.
hoayeaaaahh! *senyum sumbing*

di saat ini aku perlukan suatu keajaiban akan berlaku.
di saat ini aku tak sanggup da nak sound direct sebab aku treat kamu macam adult k.
patutnya adalah kesedaran sivik di sanubari anda!
tak perlulah aku selalu tegur, kang cakap aku ni suka mengarah la itu la ini la

agaknya lah kan, ini kot perasaan ummi kat rumah
ye lah, kalo kat rumah ummi yang selalu make sure ia super harum dan bersih
awwww..sob sob sob (nangis teresak-esak)
aku ni anak yang teruk rupanya~


*sugul*