Thursday, January 5, 2012

stress



nak diagnose diri ada

ACUTE STRESS DISORDER

boleh?


trauma tengok semua terms dalam psychology
buku kaplan tu guna perkataan bombastic fantastic!!

susah nak concentrate..
kalau boleh tak nak pikir segala istilah tu sebab jadi makin confuse -.-"

oleh yang demikian, maka kadar hasil study aku pun menurun..
perasaan pun da tak keruan
rasa irritable je, terlebih sensitif pula


haaaa..bila sensitivity seseorang tu ter'over' the limit kan,
jadi la dia bekeng dan mudah terluka


ye, aku jadi hypersensitive
bila ada orang emo dan aku tak paham kenapa dia nak emo, aku pun jadi emo

oh penat la jadi lalang yang akan ikut arah angin bertiup.
erk...apa kaitan? ok sila abaikan petikan ini



nak katanya, malas da nak fikir pasal individu lain
penat rasanya jadi orang yang friendly ni.
eh ko ni perasan ke ape?


penat la asyik selalu tegur orang, senyum kat orang, siap lambai tangan lagi
bukan tak ikhlas, cuma sedih la bila orang balas muka kicap kat kita,
ada tu buat dek saja.
awww malu! ok, aku da blacklist ko k. haha kejammm kan aku
astaghfirullah


ni yang buat rasa nak obses dengan diri sendiri.
boleh tak?? eeww geli!

nak sangat ada obsessive compulsive trait
dan kalau boleh nak dikhususkan dalam study
waah super ohsem bukan?
takkan rasa jemu nak belajar
boleh la hadap buku 12jam nonstop
lepas tu facebook terus deactivate dan dikuburkan


hahahahaa ouch!
semua itu palsu
hahaha but its possible kan.....


merapu malam-malam
hari ini hingar-bingar
mungkin 3 jam bertapa di bilik autopsy,
diselubungi dengan bau-bauan yang menusuk kalbu
atau mungkin juga terlebih tenaga lepas berpeluh petang tadi


hooayeah towards a healthier life :)



p/s: ruh ini kosong sangat.
perlu santapan rohani
ingin berkongsi kekuatan jiwa
*sugul*