Sunday, June 6, 2010

beastly vs beautiful creatures

tajuk entry yang langsung tak ada kaitan. memang ketandusan idea. before starting the clinical class, aku sempat lagi habiskan 2 buah buku. memang best. ingat nak beli lagi tapi rasa macam tak ada masa untuk baca. so better beli med books dulu. haha harap-harap boleh khatamkan text books tu before posting bermula. (i doubt with that)


Beastly:
buku ni aku pernah cerita dalam entry yang lepas.
tak sabar nak tunggu movie version pula.


Beautiful creatures:
jalan cerita agak pelik. mula-mula baca memang pening sebab sangat complicated. tapi aku suka!! jangan tak percaya, yang ini pun Warner Bros nak bikin movie. (i wonder what it'd be..)

cemburu rasanya bila belek E-reader Wae. seronok boleh letak berjuta-juta buku. handy senang nak bawa ke mana-mana. berbelah bagi nak buat keputusan. besides reading, aku pun suka kumpul buku. nanti nak beli kabinet rak yang besar. then susun cantik-cantik.. wiiiiiiiiii~~

ok mari beralih ke setori yang lain.

secara rasminya aku ada bilik sendiri. ye, aku ulang, sendiri. perasaan??? sangat3 teruja. ye la aku ni mana pernah duduk seorang diri. masa 1st year ada 1 roomate. masa 2nd year ada 2 roomates. sekarang aku tinggal sorang-sorang. aku balun cat dekat rumah lalu aku bom bilik.maka jadilah ia warna merah jambu sejambu-jambunya. penat angkut barang memang tak boleh digambarkan. paling seksa masa angkat buku2. berat ya Rabbi!!

esok pukul7.30 pagi perlu berkumpul. nak pergi berkelah. eh silap silap. berkhemah. sampai khamis. (lega tak lama) harapan??? moga pergi dan balik selamat. event paling anticipated : kembara. masa 1st year tak dapat buat jungle trakking disebabkan hujan lebat. doktor cakap bahaya, jalan licin dan penuh dengan bloodsucker eeeuww. semalam aku beli vicks, minyak kapak, handiplast, aspirin bla bla bla. semangat kan?! so kali ni mintalah ada. insyaallah

ok la nak kemas beg. daaaaaaa~~