Tuesday, January 11, 2011

sensasiiiii....



CHERAS: KTDI telah dikecohkan dengan berita tentang peraturan baru yang telah berkuatkuasa pada tanggal 1 Februari 2011. Pelbagai reaksi diterima dalam kalangan pelajarnya. Rata-rata ramai menganggap bahawa peraturan ini merencatkan aktiviti malam mereka.

(sumber daripada ANONIMES)


haaaaa...
baca tak surat khabar hari ini?
tau tak latest news ttg ktdi...


tau tak aku L.E.M.A.S ???!!!!!!!!


sampai abah pun rasa bahang ke'strict'kan ini

-->awal-awal dulu bebas untuk keluar masuk.

-->3-4 bulan lepas tu, pakgad da mula buat sesi soal jawab.
"nak gi mana yek?" "lawat siapa yek?" "blok mana yek?"

-->lepas 1-2 bulan, pakgad da tak kasi masuk after 11pm.
hek kawwww! aku tak tahu pun ada peraturan baru.nak tak nak kasi aku masuk jugak! takkan nak suruh aku angkut laundry satu bakul jauh-jauh di tengah malam buta??!!



sekarang ni barulah dikecoh-kecohkan.
honestly, aku ok je dengan peraturan tu
mujur ada sticker sebagai azimat untuk menangkis pakgad yang kerek lagi menjengkelkan tu!


o ye..
masalah sekarang ni hanyalah pada pakgad
aku musykil kenapalah mereka nak peras ugut cam tu sekali
macamlah aku takut sangat!!!
aku kasi muka toya adalah
mesti pakgad tu pun naik berang tengok aku


oh pakgad,
hidup kaw memang susahkan...
jadi orang jengkel ni memang selalu jadi bahan kutuk laa...





...........................................................................................


PART IV



7. Wants


*gelak guling-guling kejap*
hati ku digeletek.
apa yang aku mahukan ye?!!

wishlists aku memang tiada kesudahan

-dslr
kawan2 sekolah nak sponsor untuk aku dengan satu kondisi:
aku kena kahwin dengan die.. apekah????

-nak kerja
if no aral crosses, aku nak cari kerja.
harap2 dapat pantai timur. dekat ngan bonda ayahanda:)

-kasut
dulu aku bercita-cita nak 4 tingkat kasut. sekarang da tercapai.
so aku upgrade lagi jadi 5 cabinet besar with 10 tingkat.

-beg
ni satu lagi fettish yang amat menggerunkan ummi.
mengucap ummi tatkala melihat beg-beg tergantung di bilikku
"boleh buka butik da ni...!"
kalau la ummi tahu impian aku nak 5 cabinet besar with 5 penyangkut untuk beg...

-ipad
teringin nak satu! kira lengkap 1 pakej:
internet + e-reader + mp3 + video + blablabla
cuma besar lah nak masuk dalam beg
mungkin satu hari nanti ada yang boleh dilipat. tunggu je la~

-suami
tak payah hensem. biar manis dipandang aku.
takde 6packs pun takpe.
nanti kita boleh bina sama-sama
awak bina choc bar, saya buang fatty bar.
kan sayang? *wink*

-wishlists aku termakbul
kan aku cakap, banyak lagi wishes aku
moga-moga ia termakbul satu demi satu.
insyaallah :)