Sunday, January 9, 2011

five and six

rajin pula buka blog dua tiga hari ni
ternyata memang tak ada kerja nak dibuat
buku bawa dua tiga buah,
tapi selamat dikebumikan dalam beg
hampeh langsung tak tersentuh
maaf yek syg2 ku~


tadi jumpa bestfriends kat alamanda
2jam je. sempat makan.solat.bergambar

sila salahkan ikan machen
boleh pula terlepas stesen.
dia memang khayal setiap masa
hahahahhaa

kalau la die terbaca blog ni..
nescaya aku akan dihentam. dush! pang! dang!



.....................................................................................

part III



5. foods


food tu uncountable word kan?
hahaha
so gambar tu salah eja ke ada maksud tersirat??

oleh sebab uncountable
aku tak boleh list down.
sebab semua makanan aku suka, aku layan

tapi all time favourites mestilah:
-masakan ibu
-masakan ibu
-masakan ibu
-masakan ibu
-dan masakan ibu

yam, awak tak boleh celen ibu saya punyeeee~





6. places u want to go


hak hak
ape kejadah soalan ni?
buat aku mencipta angan-angan kosong jek!
sungguh tidak membantu~


tapi tak salah kan kalau kita bina angan-angan
becoz by dreaming we are making our goals ^_~

teringin sangat nak pi

-ziarah kaabah.
walaupun tak bersedia sekarang,
tapi at least once in life nak jejak kaki ke sana :)

-eropah.
tak dapat join kakak travel around europe bulan 5 ni..
huuuuuuu sedih :(

-southkorea.
sebab am ada di situ, maka aku perlu ambil peluang ini!

-new zealand.
lagi 3-4 tahun insyaallah. kakak gatal nak bermastautin di sana.
huk! canelah abah boleh lepaskan dia pergi. musykil2~

-.......................
dikosongkan. ni i reserve utk bakal suami nak pilih tempat
wakakaka :)

-oww..tak dilupakan, pulau2 di malaysia.
tercantik di dunia tuuuuu!!! rugilah anda jika tak menghargainya~