Friday, January 7, 2011

three and four



dengan ini,
secara rasminya sudah start cuti

tadi buat kali terakhir pergi jenguk wad
sedih rasanya.
takkan pergi situ lagi...
sehinggalah tahun5 nanti.

pelik sebenarnya
sudah terbiasa pergi wad pagi-pagi selama 7bulan ni

tapi tak mengapa
lepas ni boleh rehatkan minda
cuba baiki kelemahan diri
bina semula semangat
dan ubah personaliti diri

berkawan biar seribu
berkasih sayang dengan semua
elak dari sifat membenci sebab...
bila kita benci seorang, 10 orang akan benci kita balik.



ok mari sambung menulis will.



part II


3. films


kenapalah aku dipaksa untuk memilih? haha
jangan marah bebeh :)

banyak sangat cite nye!
aku pon layan je la mana yang gempak

tak pernah pula ada crush dengan mana-mana hero
so aku tak kisah sapa main actor
janji jalan cita superb!!


aku dengan best friend ni suka tengok wayang
mesti pilih GSC.
sebab apa?
caramel popcorn yg sedap!!!!

lagi sedap kalau dikongsi bersama.
sharing is caring :))

so dalam banyak2 cerita yg ditonton bersama,
aku paling suka rapunzel dan inception


yam, lepas ni buat marathon lagi yeh!
tak sabar nak tunggu beastly *wink*




4. books


kerana buku,
aku dan yam jadi rapat.

semuanya bermula..
sejak kita keluar bertiga pergi kinokuniya
tak sangka minat kita sama.
hehehe


kalau baca english yam,
macam orang putih tulis!
kelassssssss gitu.

aku tak suka novel melayu.
da beli 5-6 buah
semuanya aku baca separuh jalan
taubat tak emboh beli lagi
haish -.-"



tiba-tiba teringat pada e-reader wae dan yam
adakah itu suatu petanda.....ooops!





to be continued... lagi daaaa