Sunday, January 2, 2011

so long

its the sad cloud again
banging on my window

you.
the one who stole the cold heart!




so long...


i'll take my own ride
different road

we'll be so far away
our eyes look in each other no more




...........................................................................................



new year.
means nothing to me!


hate it!
growing older and older scares me


1 week left

---> work harder
---> read further
---> have fun and live life to the fullest! haha


jia you!!!


............................................................................................




cuti sekolah da tamat
eh.aku memang tak ada kaitan


cuma seronok tengok adik semangat nak pergi sek
tetiba ada flashback pula


dulu
aku pun semangat!
semua bende baru
kecuali azam aku


pergi sekolah
aku suka main kejar-kejar before line up nak masuk kelas
lencun abis satu baju.
bagus la...jadi perfume aku.


kawan ada bawak snap, happy family, batu seremban, tutup botol
lidi sate pun bawa juga
berharap cikgu tak datang atau sibuk
bila doa termakbul, maka buat halaqah
main bersungguh2.. kalah semangat aku time baca buku


aku dulu berniaga juga
jual sticker, ada lagi buku sticker kat rumah 5-6 buah
pastu niaga barbie doll kertas pula
main la tukar-tukar baju
da puas jual itu aku jual benang anyam
yang tak tahan laris pula tu
pandai kan aku cari duit!


balik rumah, cikgu bagi kerja rumah
tapi aku tak suka!
rumah bukan untuk bekerja
untuk berehat!
lalu aku pun menonton tibi dengan enaknya
esok hari jumpa kawan, buat halaqah lagi
masa untuk copy and paste
mujur dulu tak da laptop.



seronok jadi budak sekolah rendah :)


tetiba ada flashforward.


aku sibuk sangat
muka macam nak pengsan
lari sana lari sini
baju lencun dengan darah. eh itu dah lebih!


balik rumah, aku terus cari katil
lalu terjun dan karam dalam mimpi yang dalam.
mungkin sebab itu aku kurus nanti
cewwwah!




ok.
masa depan itu aku yang reka
jangan percaya!